Gepubliceerd op: 13-11-2023Nieuw

25 november - Herfstbazaar

4 december - 1e Advent

5 december - Sint Nicolaas

6 december - Studiedag (alle kinderen vrij)

Ouderbijdrage:

Vorige week donderdag 9 november is de mail van de ouderbijdrage verstuurd naar een van de ouders.

Mocht u willen dat de mails met betrekking tot de ouderbijdrage naar de andere ouder gestuurd wordt, wilt u mij (Karen, administratie@waterlandschool.nl) dat dan laten weten? Dan maak ik het in orde, zodat de volgende mails naar de juiste ouder worden gestuurd.

Als beide ouders de mail niet ontvangen hebben, wilt u dat dan ook laten weten? Kijkt u alstublieft eerst even in uw spamfolder, daar wil hij ook wel eens in belanden.

Als u vragen heeft over de inning van de ouderbijdrage, dan hoor ik dat graag.

Karen Meijer

administratie@waterlandschool.nl

Bladeren zoeken, klas 1

Om de veranderingen van de herfst te beleven, heeft klas 1 in de pauze naar rode of gele bladeren gezocht. We bekeken ze in de klas: wat waren sommigen rood! En dan dat fel geel van de bladeren! We probeerden de kleuren en vormen na te schilderen. Rood en geel maak je zo, maar hoe maak je bruin?

Scholentoernooi - Zwem en Waterpolo

Zondag 5 oktober hebben 26 leerlingen van onze school meegedaan aan het Zwem en Waterpolo toernooi in het Leeghwaterbad, Purmerend. We hadden 4 teams uit 5 verschillende klassen. De sfeer was gezellig en sportief. De teams moedigden elkaar aan en steunden elkaar als het moeilijk werd. Ontzettend fijn om te zien hoe de grote kinderen de kleintjes op weg hielpen!

Wat zijn we trots op de kinderen en dankbaar dat de kinderen erbij waren om er een feestje van te maken. Maandag 6 oktober heeft Rick de kinderen gehuldigd in de weekopening, onder luid gejuich van onze school! Want we hadden niet alleen plezier... maar gingen ook nog eens naar huis met 3 bekers; 2 keer tweede plaats en 1 keer derde.

Tim, Jessica, Dieuwke en Jorn - ontzettend bedankt voor de begeleiding van de groepen. Rick en Jenny bedankt voor de organisatie. En dank aan iedereen die ons kwamen aanmoedigen!

Prikbord: