Tekenen is
ook creatief
leren denken.

Peuterspeelzaal

Iedere peuter heeft vertrouwen en veiligheid nodig om zich optimaal te kunnen ontwikkelen. Elke ochtend heeft daarom dezelfde opbouw. In vaste volgorde wordt er gezongen, gespeeld, geknutseld, gegeten en (buiten) gespeeld. Het speelgoed is van natuurlijke materialen, zoals hout, wol en katoen. Zo kunnen de kinderen echte ervaringen opdoen. Het mooiste speelgoed is hun eigen fantasie!

Tussen 8.45 en 9.00 uur kunt u uw kind naar de peuterzaal brengen en tussen 11.45 en 12.00 weer ophalen. (Op woensdagen zijn we gesloten.)

Voor verdere informatie kunt u ons bellen: 0299-450032 of raadpleeg de website:

Opgeven kunt u uw kind bij SKOP (Stichting Kinder Opvang Purmerend) 0299-461011. Vermeld bij aanmelding dat het gaat om peuterspeelzaal de Waterlelie. Vragen: planning@kinderopvangpurmerend.nl