Gepubliceerd op: 15-11-2021Nieuw

Nieuwsbrief 6, schooljaar 2021 - 2022

Terwijl we een record aantal besmettingen schrijven deze week, is sinds vandaag is de Sint weer in het land. Het leven gaat door, als is het soms even schakelen. Sint Maarten op de elfde van de elfde werd op schitterende wijze gevierd. Niet in de laatste plaats door de prachtige lampionnen die door u zijn gemaakt. We bieden u in deze nieuwsbrief een korte impressie van een hele fijne dag met elkaar. Op de eerste foto in de nieuwsbrief ziet u hoe Sint Maarten de helft van zijn mantel afstaat aan de bedelaar. Jazeker, gezeten op een echt paard. Wat een feest. Gisteren kondigde het kabinet een nieuwe Lockdown aan. Nieuwe maatregelen. De organisatie van de herfstbazaar had hier al op geanticipeerd en blaast de bazaar af. Heel jammer want er waren al heel veel voorbereidingen getroffen. Wel eens gehoord van de soepmoeders? Wij aanvankelijk evenmin maar we leggen het u graag uit. Dit en meer leest en ziet u in deze nieuwsbrief. Veel plezier hiermee.

De nieuwsbrief kunt u lezen via de volgende link: Nieuwsbrief 6