Gepubliceerd op: 08-11-2021Nieuw

Nieuwsbrief 5, schooljaar 2021 - 2022

U heeft de eerste nieuwsbrief na de herfstvakantie onder ogen. Het bruist op school. We hopen u iets van deze stemming mee te kunnen geven in deze nieuwsbrief. Een greep uit de thema’s. Natuurlijk St. Maarten op donderdag de elfde van de elfde. Een korte terugblik op de samen met Vrijeschool de Toermalijn (Hillegom) gehouden studiedag in het kader van Gestructureerd Samenwerken voor Vrije Scholen (GSVS) onder leiding van vrijeschoolcoryfee dhr. Frans Schobbe. Oh ja, er waart een virusje rond dat de gemoederen flink bezig houdt in de wereld. Wat betekenen de nieuwe maatregelen voor ons? Gaat de herfstbazaar nog door? Dit en nog veel meer leest (en zíet) u in dit bulletin, na de spreuk en de agenda.

De nieuwsbrief kunt u lezen via de volgende link: Nieuwsbrief 5