Gepubliceerd op: 16-10-2021Nieuw

Nieuwsbrief 4, schooljaar 2021-2022

De herfstvakantie staat voor de deur. Bij wijze van afronding van de eerste acht schoolweken ontvangt u hierbij de herfsteditie van de nieuwsbrief. We beperken ons hierin tot zaken die voor alle klassen gelden. Van de leerkrachten wordt u zeer frequent via Parro geïnformeerd over wat er in de klas gebeurt. Parro is veilig en maakt het mogelijk om privacygevoelige zaken met elkaar te delen. Achter ons ligt het Michaëlsfeest (voor de kinderen) en de Michaëlsconferentie (voor alle medewerkers binnen Ithaka), met prof. Gert Biesta als spreker. Hij leidde ons in zijn betoog naar het belang van wereldgericht onderwijs. Op beide Michaëlactiviteiten blikken we terug. Anouk brengt de Herfstbazaar onder uw aandacht. De nieuwe stagiaires stellen zich aan u voor. In de herfstvakantie naar een Sprookjestuin? U leest het in deze editie. Voorts een impressie van het tostifeestje.

De nieuwsbrief kunt u lezen via de volgende link: Nieuwsbrief 4