Gepubliceerd op: 07-09-2021Nieuw

Nieuwsbrief 2, schooljaar 2021-2022

De aftrap van het nieuwe schooljaar is gedaan. Extra aandacht besteden we aan de basis: groepsvorming en oudercontact. U zult worden uitgenodigd voor een omgekeerd oudergesprek: u vertelt ons over uw kind. In klas 1 voorts is het fundament gelegd voor het leren lezen en schrijven van de letters: de rechte en de kromme. Juf Nienke vertelt u er meer over in deze nieuwsbrief. Verder vertelt juf Fanina nog over het project met de schooldichter. Eerder van de week kreeg u hierover reeds een bericht toegestuurd. Verder wat praktische zaken. Niet in de laatste plaats stelt juf Elisa Steketee zich aan u voor. Veel leesplezier.

De nieuwsbrief kunt u lezen via de volgende link: Nieuwsbrief 2