Gepubliceerd op: 19-09-2021Nieuw

Nieuwsbrief 3, schooljaar 2021-2022

Terwijl de meteorologische herfst begonnen is trakteren de weergoden ons met prachtig nazomerweer. Op een mooie zomerse avond troffen we elkaar tijdens de drukbezochte algemene ouderavond. Fijn om deze betrokkenheid te mogen ervaren. Middels een fotocollage blikken we er in de ze nieuwsbrief op terug. In klas 3 staan dit jaar de Bijbelverhalen op het programma. Juf Fanina heeft hiervoor zelf de ark van Noach in antroposofisch vilt gemaakt. We tonen het u. Verder in deze nieuwsbrief: de biebouders belichten het reilen en zeilen in de schoolbieb; een update van de MR; juf Fanina is op zoek naar sponsoren voor onze dichtbundel. Wist u, dat de school een nieuwe vast schoonmaakster heeft? Pascalle stelt zich graag aan u voor. De voorbereidingen voor de (eerste) Michaƫlconferentie op 1 oktober zijn in volle gang. Uw kind is dan vrij. We tonen u de flyer van deze dag, waarop prof. Gert Biesta onze keynotespeaker is. Eerst de spreuk en de agenda. Veel lees-/kijkplezier.

De nieuwsbrief kunt u lezen via de volgende link: Nieuwsbrief 3