Gepubliceerd op: 06-03-2020Nieuw

Nieuwsbrief 19, schooljaar 2019 - 2020

Buitenlesdag klas 1

Vandaag heeft klas 1 weer een lesdag buiten gehad. Tijdens een stevige wandeling hebben we het voorjaar hier en daar al gezien. Knopjes komen op, de vogels bouwen aan hun nest en de eerste pulletjes zwemmen in de sloot.

Schoolvoetbal

Beste ouders,

Dit jaar willen we weer meedoen met het schoolvoetbal toernooi in april, ook met een lerarenteam. Nu komen we leraren te kort. Zijn er daarom dit jaar weer ouders die ons team kunnen en willen versterken? Opgeven kan bij nienke@waterlandschool.nl

Hoeken in de vijfde en zesde klas

De vijfde en zesde klas leren deze periode van alles over hoeken. Scherpe hoeken, stompe hoeken en aanstaande dinsdag zelfs over "dode hoeken".

Van Veilig Verkeer Nederland komt er een vrachtwagen om de kinderen te laten ervaren wat een chauffeur ziet en wat de beste plek is om bij een vrachtwagen te fietsen.

Dode hoek les van Veilig Verkeer Nederland

Zoals u hierboven heeft kunnen lezen komt er dinsdag een grote vrachtwagen in de buurt van school voor een les over dode hoeken voor klas 5 en klas 6. De les is van 12.30 tot 14.30 uur. De vrachtwagen komt voor school en het eerste hoekhuis te staan, het is dan niet mogelijk om "rond" te rijden langs de parkeerplaatsen.

Wilt u daar rekening mee houden met het ophalen van uw kinderen om 13.00 uur en 14.30 uur?