Gepubliceerd op: 17-06-2022Nieuw

Nieuwsbrief 18, schooljaar 2021 - 2022

Wat een fijne week hebben we weer gehad. De hele week waren er de studenten van de Pabo, die vrijdag afscheid namen. Heerlijke jonge honden die de week afsloten met een watergevecht voor de hele school. Dan de avondvierdaagse met het spetterende onthaal op de in de Via Gladiola getransformeerde Koemarkt. Woensdag was er een studiedag voor het team met aansluitend een teamuitje in Volendam. Ondertussen worden er voorbereidin-gen getroffen voor volgend jaar. Voor een terugblik bent u van harte uitgenodigd voor de Algemene Ouderavond woensdag a.s. Deden we vorige week een oproep voor steungezinnen, nu ligt er vanuit onze gemeenschap een concreet verzoek om een steunge-zin. Wist u dat onze Elisa bezig is om de website van de school een upgrade te geven? Fanina blikt terug op haar bouwperiode, waarin de klas een heuse zandbak metselde. Verder vragen we in deze nieuwsbrief uw aandacht voor de viering van St. Jan aan-staande vrijdag, er is een oproep door het leesteam en voor de bibliotheek van onze school, Veel lees- en/of kijkplezier in deze rijk geïllustreerde editie.

De nieuwsbrief kunt u lezen via de volgende link: Nieuwsbrief 18