Gepubliceerd op: 03-06-2022Nieuw

Nieuwsbrief 16, schooljaar 2021 - 2022

De Lentebazaar nog in het geheugen, de spierpijn van het zeer geslaagde voetbaloptreden van onze teams Waterlandschool weer verdwenen, Pasen en de meivakantie ook weer achter de rug, stevenen we inmiddels af op de zomervakantie. In de meivakantie viel in concept het rapport van de audit van 4 april op de mat. We zijn op de goede weg, zoveel is zeker. Na de meivakantie wachtten de kinderen uit de eerste vier klassen het circus, wat een geweldige ervaring was. De IEP-toetsen liggen ook al weer achter ons. We staan er kort bij stil in deze nieuwsbrief. De schoolfotograaf zal bezig zijn met het afdrukken van de foto’s, dus daar is het wachten op. De voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar zijn begonnen, maar er moet ook nog afgesloten worden. Het team is druk in de weer met de getuigschriften. Klas 6 bereidt zich voor op het traditionele kamp en het eindtoneel. Dit weekend vieren we Pinksteren. Vrijdag reeds op school met de traditionele dans rond de Meiboom. Gisterenavond is er onder leiding van Karen met enkele sterke vaders keihard gewerkt aan het kleuterplein, dat daardoor een flinke metamorfose heeft ondergaan. We berichten u er over. Geloof het of niet, maar er vinden weer gesprekken over de huisvesting plaats. Er komt een ecologische wijk bij de golfbaan, daar past wel bij ons. We praten u kort bij. U begrijpt, de tijd loopt als water door de vingers. Daarom ook een herinnering om de tevredenheidslijst nog even in te willen vullen. Dit en meer leest u in deze Nieuwsbrief.

De nieuwsbrief kunt u lezen via de volgende link: Nieuwsbrief 16