Gepubliceerd op: 15-04-2022Nieuw

Nieuwsbrief 15, Schooljaar 2021 - 2022

De Waterlandschool heeft afgelopen week op bijzondere wijze de kracht van onze gemeenschap gemanifesteerd. Vorige week zaterdag eindelijk weer een Lentebazaar, en wat voor één. De organisatie was groots en de gezelligheid nauwelijks te overtreffen. Dan stond de week verder in het teken van koning voetbal. De leerlingen maar ook de leerkrachten hadden een team afgevaardigd naar het 5de Schoolvoetbaltoernooi. Andermaal was er een grote opkomst, dit keer om de beide teams aan te moedigen. De dag erop vierden we al weer Pasen, ondersteund door ouders. Op de foto geschilderde eieren voor klas 2. Dit weekend vieren we Pasen. Volgende week is relatief kort. We sluiten de week af met de Koningsspelen, waarna de meivakantie zich aankondigt.

De nieuwsbrief kunt u lezen via de volgende link: Nieuwsbrief 15