Gepubliceerd op: 14-02-2020Nieuw

Nieuwsbrief 17, schooljaar 2019 - 2020

Vanmorgen het Winter/schaatsfeest goed begonnen in de Kuil. Alle kinderen en juffen verkleed. Ik zag koning winter, ijs prinsessen, diverse dieren en goden. Onder begeleiding van 2 ouders en juf Monique werd uit volle borst gezongen van "van voor naar achter van links naar rechts" en nog veel meer liedjes.

Daarna zijn klas 1 t/m 6 wezen schaatsen op de ijsbaan en wat ik hoorde was dat erg leuk en gezellig. De kleuters vierden hun winterfeest.

De dag werd voor de kinderen die niet om 13.00 uur naar huis gingen op school afgesloten met onder andere spelletjes in de klas.

Al met al een geslaagde dag en een goed begin van de vakantie!

Fijne vakantie allemaal!

Karen

administratie Waterlandschool

"Waterlandschool omgetoverd tot theater voor de talentenshow van klas 5/6"

Op donderdag 27 februari laten de kinderen uit klas 5/6 hun mooie kunsten en talenten zien tijdens de talentenshow. Het zal een gevarieerde show zijn van dans, zang tot hooghouden van een voetbal (2 min!) en heel veel meer.

We zetten in de kuil de bankjes en stoelen klaar en we hopen dat jullie komen kijken,

Iedereen is welkom!

De eerste voorstelling: aanvang 16.15 uur, start 16.30 uur.

De twee voorstelling: aanvang 18.45 uur, start 19.00 uur.

De tickets van € 2,-- p.p. kunnen na de vakantie op dinsdag, woensdag en donderdag voor en na schooltijd worden gekocht bij klas 5/6. Ze zullen dan buiten bij de deur staan.

Ook kan de toegang aan de deur worden gekocht.

Voor en tijdens de show is er verkoop van popcorn en andere lekkernijen in de school!

De opbrengst van deze middag gaat naar het kamp van klas 5/6. Zij gaan in juni op kamp en hebben er super veel zin in.

P.S.: Wilt u als u komt op de fiets komen? En als u toch met de auto komt na het inrijden van de wijk rechtsafslaan en daar parkeren?

Muizen

Misschien heeft u het gehoord, maar de afgelopen tijd hebben we veel last gehad van muizen in school. Inmiddels zijn we overgestapt naar een ander bestrijdingsbedrijf en worden er in de voorjaarsvakantie maatregelen genomen om de muizen te bestrijden en voortaan buiten te houden.

Het ziet er naar uit dat we het onder controle hebben.

Uiteraard houdt het bedrijf rekening met het feit dat we een school zijn en gebruiken zij geen middelen die gevaarlijk/slecht voor kinderen zijn.