Gepubliceerd op: 23-03-2022Nieuw

Nieuwsbrief 13, schooljaar 2021 - 2022

De natuur ontluikt in volle glorie. De vogels zijn druk bezig hun territorium aan te geven met hun fluitconcerten. ’s Morgens tegen vijven neemt de merel het voortouw. De zon is er weer vroeg bij. Na het weekend gaat ook de zomertijd weer in. In het Waterland worden vast de bootjes vaarklaar gemaakt. In elk geval is er de Bloesemtocht op zondag 24 april. Kortom, het is lente, het nieuwe leven kondigt zich aan. Welkom in de lente-editie van de nieuwsbrief. We stellen u voor aan meester Tiele en juf Marieke. U krijgt deze week een (digitale) vragenlijst toegestuurd, de zgn. WMK-tevredenheidspeiling. Maandag is er in klas 5 en 6 het project Rijk in je hart. Er gaat gevoetbald ‘geschoolvoetbald’ worden. De materialenvrouw praat u graag even bij. Van het ONTDEKLAB een bericht over een 3D print cursus. Dit en meer leest u hieronder.

De nieuwsbrief kunt u lezen via de volgende link: Nieuwsbrief 13