Gepubliceerd op: 18-02-2022Nieuw

Nieuwsbrief 11, schooljaar 2021 - 2022

Nieuwsbrief 11

Geachte (pleeg)ouders/verzorgers,

Het voorjaar lonkt, nieuw leven kondigt zich aan; vogeltjes laten van zich horen, het licht wordt feller. Niet te vergeten Juf Annabel en haar man Bart, die helemaal in de wolken zijn met hun pasgeboren dochter Ella Jane. Wij hebben de primeur om u haar te mogen presenteren. Klas 6 feliciteert de trotse ouders.

Eerst nog het Winterfeest. Perlou Engelgeer vertelt u er alles over. Klas 6 vertelt zelf over hoe zij geld verdienen voor het schoolkamp. We stellen u voor aan onze stagiaire Houda.

Nieuw is ook de verregaande versoepelingen die het kabinet afgelopen week bekend maakte. Het is nagenoeg twee jaar geleden dat de school vanwege de eerste lockdown dicht ging. Het afstandsonderwijs deed zijn intrede. Nu kunnen we weer terug naar het oude normaal. Niet helemaal, want zoiets als vergaderen op afstand is wel heel effectief gebleken. De natuur is ook gebaat met minder CO2-uitstoot, dus thuiswerken heeft voordelen. Er zijn structureel minder files rond de grote steden.

Wat als uw kind geen gemakkelijke eter is? Via een gratis webinar op 28 februari kunt u hierover leren. Dit en meer leest u in deze voorjaarsnieuwsbrief.

De nieuwsbrief kunt u lezen via de volgende link: Nieuwsbrief 11

Hartelijke groet,