Tekenen is
ook creatief
leren denken.

Buitenschoolse opvang

Er is vanaf 7.30 uur voorschoolse opvang (vo) en vanaf 14.00 uur is het mogelijk uw kind naar de buitenschoolse opvang (bso) te laten gaan. Deze opvang wordt georganiseerd door Sportify Kids. De opvang is op dezelfde locatie als onze school dus voor uw kind verandert er niet veel. De bso is er op maandag, dinsdag,woensdag,donderdag en vrijdag van 14.00 uur tot 18.30 uur. Ook is er vakantieopvang mogelijk.

Voor meer informatie kunt u ons bellen op 0299 421672, of mailen naar info@waterlandschool.nl.

Of rechtstreeks bij Sportify op de website van Sportify.

Wij zijn locatie De Gors

Sportify Kids is een buitenschoolse opvang voor kinderen van 4 t/m 12 jaar.

Om kwalitatief goede opvang te bieden hebben wij als doelstelling kinderen in een veilige omgeving op te vangen en de ruimte te geven om zich optimaal te ontwikkelen.

Emotionele veiligheid en plezier voor het kind staat bij ons hoog in het vaandel.

De unieke combinatie van pedagogisch medewerkers en sportinstructeurs zorgt elke dag voor een leuk en uitdagend aanbod van sport/spel, creatieve en muzikale activiteiten en geeft kinderen de mogelijkheid om zich na school lekker uit te leven!